Νέες Τάσεις Digital Marketing για την Επιχείρησή σας 2022

Με την πανδημία το 2022  όλα έχουν αλλάξει και αυτό επηρεάζει  τις επιχειρήσεις και τις στρατηγικές που ακολουθούν στην προβολή τους και στην προώθηση των υπηρεσιών τους. Η κατάσταση αυτή της αλλαγής μας αναγκάζει να δοκιμάζουμε νέες μεθόδους και τακτικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ για να πετύχουμε τους στόχους μας.

Παρατηρώντας την αγορά κα τις τάσεις  οδηγούμαστε στην στόχευση τοπικά και δημιουργώντας εξατομικευμένο περιεχόμενο .

Αναλυτικά δείτε τις τάσεις:

Google Ads Performance Max Campaigns

Το Google Ads παρουσίασε τη νέα λειτουργία Performance Max Campaigns.

Η νέα  δυνατότητα του Google Ads επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να τοποθετούν μεμονωμένες διαφημίσεις σε όλα τα κανάλια που ανήκουν στην Google αντί να δημιουργείτε μεμονωμένες καμπάνιες για κάθε πλατφόρμα. Με την νέα αυτή λειτουργία έχουμε την δυνατότητα να μειώσουμε τον χρόνο και να βελτιστοποιήσουν τις διαφημίσεις για μέγιστα αποτελέσματά .

Διαφημίσεις με YouTube Shorts

Το YouTube short είναι μια πλατφόρμα βίντεο σύντομης μορφής που έχει αναπτυχθεί τόσο γρήγορα που πλέον λαμβάνει πάνω από 15 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά σε όλο τον κόσμο.

Με την αυξημένη χρήση των κινητών συσκευών υπάρχει θεαματική αύξηση στην θέαση των βίντεο και συγκεκριμένων μικρών σε χρονική διάρκεια. Εκμεταλλευομένη αύτη την αύξηση το YouTube Shorts προσελκύει μια μεγάλη γκάμα χρηστών από όλα τα ηλικιακά γκρουπ και δίνει μια τεράστια ευκαιρία στην online διαφήμιση.

YouTube Shorts & Instagram Stories

Όπως αναφέραμε με το YouTube Shorts έτσι και το Instagram Stories αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για το τοπικό ψηφιακό μάρκετινγκ.

 Δίνει την δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με εκατομμύρια χρήστες και μπορείτε να εξειδικεύσετε και να τεστάρετε το κοινό σας και ειδικότερα περιεχόμενο που βασίζεται σε βίντεο.

Τα Stories γίνονται ένα από τα ποιο αποδοτικά μέσα διαφήμισης .

User-Focused SEO Content

Όπως συνηθίζετε να λέγεται το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς στο κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ και κυρίως για τις οργανικές αναζητήσεις. Παρόλα αυτά γίνονται πολλές αλλαγές στο αλγόριθμο της google  και για ποιοτικό περιεχόμενο με τη μέγιστη συνάφεια για τον χρήστη.

Έτσι Θα χρειαστεί να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας για να στοχεύσετε την εξειδικευμένη πελατεία σας, ώστε να πετύχετε δέσμευση με το κοινό σας και να το μετατρέψετε πιο ευκολά σε πελατεία σας.

Το καλογραμμένο περιεχόμενο και οι πολύτιμες πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας κατά την επικοινωνία των προϊόντων και της επωνυμίας σας σε πιθανούς πελάτες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το καλογραμμένο, χρήσιμο και κατανοητό περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας για εσάς. Το σημαντικότερο είναι να κρατάτε το περιεχόμενο σας πάντα ενημερωμένο χρονικά και με τις τελευτές εξελίξεις.

Χρησιμοποιήστε το Google My business

Μπορεί η πανδημία να οδήγησε στην ανάπτυξη της online παρουσίας των επιχειρήσεων αλλά ακόμα είναι σπουδαία η επαφή πρόσωπο με πρόσωπο με τους πελάτες. Και μιλάμε για το τοπικό SEO  και την αναγκαιότητα όσο ποτέ να φτιάξετε το Google My business και να καταχωρήσετε την επιχείρηση σας εκεί.

Το Google My Business και το Local SEO έχουν βοηθήσει όλους τους πελάτες της ExtraMedia και ιδίως αυτούς που έχουν φυσικά καταστήματα , τουριστικά καταλύματα και εστιατόρια.

Να θυμάστε ότι το Google My Business  συνεχώς αναβαθμίζετε με νέες λειτουργίες και για αυτό θα πρέπει να το παρακολουθείτε και ενημερώνετε συνεχώς.

Βλέπουμε λοιπόν ότι λαμβάνοντας τα παραπάνω εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που έχουμε στην διάθεση μας ,μπορούμε να σχεδιάσουμε μία στρατηγική που θα μας βοηθήσει και το 2022 να αναπτυχθούμε και να μετρήσουμε τα αποτελέσματα.

Στόχος μας είναι να ακολουθούμε τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 και να τις προσαρμόζουμε κατάλληλα για τους συνεργάτες και πελάτες μας.